Cunsiglii: L'esperti rispondenu à e dumande chjave di COVID-19

Perchè u mercatu grossista di Xinfadi hè suspettatu d'esse a surghjente di l'ultimu focu COVID-19 in Pechino?

Normalmente, più bassa hè a temperatura, u virus più longu pò sopravvivere. In tali mercati à l'ingrossu, i frutti di mare sò immagazzinati congelati, permettendu à u virus di sopravvivere per un bellu pezzu, risultendu in maggiori possibilità di trasmissione à e persone. Inoltre, un gran numeru di persone entre è esce da tali posti, è una sola persona chì entra cù u virus corona pò causà a diffusione di u virus in questi lochi. Cum'è tutti i casi cunfirmati in questu focu si trovanu cunnessi cù u mercatu, l'attenzione hè stata data à u mercatu.

Chì hè a fonte di trasmissione di u virus in u mercatu? Seranu persone, prudutti alimentari cum'è carne, pesciu o altre cose vendute in u mercatu?

Wu: Hè assai difficiule di cunclude a fonte esatta di a trasmissione. Ùn pudemu micca cunclude chì u salmone vindutu in u mercatu hè a surghjente solu basatu annantu à a scuperta chì i taglieri per u salmone in u mercatu anu pruvatu pusitivi per u virus. Ci ponu esse altre pussibilità cume chì un pruprietariu di un tagliere sia statu infettatu, o l'altru alimentu vendutu da un pruprietariu di un tagliolu li sia contaminatu. O un cumpratore da altre cità hà causatu a diffusione di u virus in u mercatu. U flussu di persone in u mercatu era grande, è parechje cose sò state vendute. Ùn hè micca prubabile chì a fonte esatta di trasmissione si trovi in ​​pocu tempu.

Nanzu à u focu, Pechino ùn avia segnalatu nisun novu casu COVID-19 trasmessu lucalmente per più di 50 ghjorni, è u virus corona ùn duverebbe micca esse uriginariu di u mercatu. S'ellu hè cunfirmatu dopu l'investigazione chì nimu di i novi casi di persone chì anu datu testi pusitivi per u virus ùn hè statu infettatu in Pechino, allora hè probabile chì u virus sia statu introduttu in Pechino da oltremare o da altri lochi in Cina per mezu di merci contaminate.


Tempu di posta: Jun-15-2020